-
3 اردیبهشت 1398, 10:01 #1
بهترین گزینه موتور های ژاپنی برای پیکان چیه؟
سلام میخواستم بدونم بهترین گزینه انجین های ژاپنی برای پیکان چیه؟
ویرایش توسط operator : 3 اردیبهشت 1398 در ساعت 11:56
-
3 اردیبهشت 1398 10:01 # ADSآگهی بازرگانی تبلیغات هوشمند
- تاریخ عضویت
- امسال
- محل سکونت
- tuningforum.ir
- نوشته
- 1026
-
3 اردیبهشت 1398, 23:23 #2
سلام.دوست عزیز بهترین گزینه از چه نظر؟
دریفت؟؟؟
درگ؟؟؟
ریس؟؟؟
ولی به نظر من اتاق پیکان اصلا کشش موتور قوی رو نداره.
جدا از این بحث این اتاق هندلینگش زیر صفره.
شما میتونی یه پیکان پژویی بگیری و سیستم انژکتور سوار کنی و یه تراکم خوب بزنی و با یکم دست کاری سیستم اگزوز قدرت خوبی رو بگیری.
از نظر من نهایت حرکتی که منطقی باشه روی اتاق پیکان همینه.
-
4 اردیبهشت 1398, 11:16 #3
-
4 اردیبهشت 1398, 16:02 #4
-
4 اردیبهشت 1398, 23:34 #5
-
5 اردیبهشت 1398, 09:52 #6
من شناختی رو این خودرو ندارم اما چند نکته
1- ایا این خودرو بعد از 50 سال واقعا توانایی داره هنوز
2-به نظرتون یه خودرو بعد 50 سال نمیپوسه
3- قطعاتش اصلا پیدا میشه؟
4- بعد از کلی هزینه که انجام دادین کسی میخردش
5 - تعمیرکار پیدا میشه واسش ؟ دستمزد تعمیرش چقدره
6 - قانون از رده خارج شدن خودرو چی اگه اجازه ندن دیگه پلاک بشه چی
پیشنهاد میکنم اگه پول زیاد دارین و حوصله و علاقه بخرید و گرنه ابدا ریسک نکنید
-
5 اردیبهشت 1398, 11:12 #7
-
5 اردیبهشت 1398, 23:12 #8
-
21 اردیبهشت 1398, 22:09 #9
مشکل اصلی اتاق پیکان طراحی شاسی و اتاقه.
ولی خب اگه برای درگ میخواید این مشکلات زیاد به چشم نمیاد.
پیکان وانت بخاطر اینکه عقبش خیلی سبکه اصلا مناسب نیست. و هرز زیاد میشه.
مشکل بعدی اینه که گیربکس و دیفرانسیل پیکان خیلی ضعیفه بعد از چند بار لانچ کردن کاملا مستهلک میشه. حالا توی درگ شما باید پاور شیفت کنی پیکان همینطوری توی تعویض دنده های شهری مشکل داره و باید یه سر گاز بدی و هم دور کنی وای به حال پاور شیفت که قطعا به هیچ عنوان دوام نمیاره و حتی قابلیت تعویض دنده ی سریع رو نداره.
پیکان اصلا ماشین بصرفه و درستی برای این کار ها نیست.
شما بودجه رو مشخص کن تا ببینیم چی هست.
-
21 اردیبهشت 1398, 22:23 #10
شما اهل کجایی؟
ویرایش توسط mehran.fms : 21 اردیبهشت 1398 در ساعت 22:28